BgClassic

Online Photoshop Siteleri

Etiketler: ,

Smart Layers display the filter without altering the original imageImage via Wikiped Photoshop indirmeye gerek kalmadı gibi;
Artık photoshopun online rakipleri var artık rakipmi dersiniz yoksa şöyle köşede dursunmu dersiniz bilmem.İlerde lazım olabilir tabi bilgisayarı yeni kurdum fakat bir yandanda resimle uğraşıp vakit geçiriyorum.İnterneti altüst ettim denebilir.Rss ile takip ettiğim bir kaç sitede hemen buldum oyle bir zamanda çok iş görüyor.Şuan photoshop filan indirmedim o kadar hamaratlı değilim sağda solda ders bulursam öğrenmeye çalışıyorum.Pratik ufak bilgiler ama birleştiği zaman [woltran] olabiliyor.Neyse arkadaşlar aşağıda işinize yarayacağına inandığım bir kaç site var sizde rahatlıkla resimlerinize efekt verebilirsiniz.

-Piker
-Picture2life
-Snipshot
-Flauntr
-Splashup
-Onlinephototool(Java tabanlı)
-Pixeneta
-Picnik


0 yorum:

Yorum Gönder

Önemli
-Spam yorumlar kesinlikle onaylanmayacaktır
-Yorum yaparken http:// kısmını kullanın.
-Yorumlarda link verebilmek için <a href=" url" title ="ismi">Link yazısı</a>
-Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayımlanır.
-Yorum yazarken kullandığımız kelimelere dikkat edelim
-Yorumları takip edebilmek için "Subscribe by email" yazısına tıklayınız.