BgClassic

Hayatım Değişti - Sizinde Değişsin

Etiketler:



Hayatım değişti adlı bu siteyi tanıtma ihtiyacı duydum.Deprasyon,sigara bırakamama,kilolu olma,suçluluk duygusu vb duygulardan kurtulmanın yollarını anlatan güzel bir site içerisinde sizin için mp3ler onlarıda indirip kendinizi rahatlatabilirsiniz.Ama yazıları lütfen okuyun bence size faydası dokunabilir.Ben sigara ile alakalı mp3 indirdim onu arasıra dinliyorum.Kendimde şu sıralar sigarayı bırakmaya çalışıyorum.Temelli olmaz ama kısa süreli olsa bırakmak istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Önemli
-Spam yorumlar kesinlikle onaylanmayacaktır
-Yorum yaparken http:// kısmını kullanın.
-Yorumlarda link verebilmek için <a href=" url" title ="ismi">Link yazısı</a>
-Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayımlanır.
-Yorum yazarken kullandığımız kelimelere dikkat edelim
-Yorumları takip edebilmek için "Subscribe by email" yazısına tıklayınız.