BgClassic

IE6 ve IE7 Css Sorunu

Etiketler: ,

Benim sorunum ie7 ile alakalıydı aslında ufak bir araştırmadan sonra işimi ayrı bir css dosyası hazırlayarak hallettim.


Firefoxta ve IE7'de düzgün çalışan transparent png dosyası ie6 tarayıcısında bozuk halde çıkıyor.Bu sorunu halletmek için aşağıdaki yöntemi uyguladım ve güzel bir sonuç aldım.

IE 6 da top ve left kodları işlemiyor onun içinde ayrıca ie6 css oluşturdum.(bknz)

elim değmişken ie 5.5 geçmeyi düşünüyordum fakat sitenin durumu iyi görünmüyordu.Kullanan varsa halen benim yapabileceğim bu kadar umarım akılda kalıcı bir bilgi olmuştur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Önemli
-Spam yorumlar kesinlikle onaylanmayacaktır
-Yorum yaparken http:// kısmını kullanın.
-Yorumlarda link verebilmek için <a href=" url" title ="ismi">Link yazısı</a>
-Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayımlanır.
-Yorum yazarken kullandığımız kelimelere dikkat edelim
-Yorumları takip edebilmek için "Subscribe by email" yazısına tıklayınız.