BgClassic

Blogger Son Yazilar Eklentisi 2

Etiketler:

 Daha önce şurada yahoo pipes ile son konuları yazmıştım.Sayfanın geç açılması veya aşırı java koduyla birlikte yüklenmesi eklentinin açılmamasına neden oluyordu.Bende kodu kaldırmaya karar verdim.Şuanki eklentiyi biraz test ettim ve bir sorun olmadığını gördüm.Ve paylaşmaya karar verdim.



Herhangi bir css koduyla uğraşmadan sadece html kodu ile işe başlıyoruz.

Buradaki javascript kodunu herhangi bir ücretsiz hosta atabilirsiniz.
İndir

Yeni konu açarken mesajınızda resim yok iken rastgele resim çıkıyor.Aşağıdaki resim-url.jpg kısmına 5 adet resim buluyoruz.

Sidebarın genişliğine göre ayarlayabilirsiniz.
tablewidth = 288; Genişlik


Resimlerin boyutu :
imgwidth = 70;
imgheight = 70;

Kenar çizgileri

borderColor = " #000;";

Maxsimum yazı - font büyüklüğü ve rengi

summaryPost = 50;
summaryFontsize = 12;
summaryColor = "#FFF";

Buraya kendi blog ID adresinizi yazıyorsunuz.

http://www.blogger.com/feeds/3768259976989885058/posts/default

Script kodunu <head>'ın hemen altına yerleştirin

0 yorum:

Yorum Gönder

Önemli
-Spam yorumlar kesinlikle onaylanmayacaktır
-Yorum yaparken http:// kısmını kullanın.
-Yorumlarda link verebilmek için <a href=" url" title ="ismi">Link yazısı</a>
-Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayımlanır.
-Yorum yazarken kullandığımız kelimelere dikkat edelim
-Yorumları takip edebilmek için "Subscribe by email" yazısına tıklayınız.