BgClassic

Blogger İstatikleri Gosterme Eklentisi

Etiketler: , ,

Blogger yakında analyticse geçiş yapacak ve sitenizdeki üyelerin neler yaptığını görebileceksiniz.Google analytics ile bloggerin birleşmesi gücüne güç katması anlamına geliyor.Bloggerin widget desteği olmasının yeni eklentilerinde çıkmasına etken oluyor.
Şuradaki blogda gördüğüm bir eklentiyi paylaşmak istiyorum.Bende ufak bir eklenti yaptım.
Online ziyaretçileri göstermek için sayyaç.com sitesinin online ziyaretçi kodunu kullandım.Artık hangisini kullanacağınıza siz karar verin.Sitenize sayacı yerleştirip sonra aşağıdaki bu kodu ekliyoruz.


Örnek Görünüm:









2 yorum:

Erhan dedi ki...

bloguma ekledim teşekkürler. çok güzel çalışıyor.

Erdem ÖZKARA dedi ki...

Teşekkürler...
Ben de bloguma ekledim.

Yorum Gönder

Önemli
-Spam yorumlar kesinlikle onaylanmayacaktır
-Yorum yaparken http:// kısmını kullanın.
-Yorumlarda link verebilmek için <a href=" url" title ="ismi">Link yazısı</a>
-Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayımlanır.
-Yorum yazarken kullandığımız kelimelere dikkat edelim
-Yorumları takip edebilmek için "Subscribe by email" yazısına tıklayınız.