BgClassic

Blogger Domain 404 Hatası

Etiketler:

Bloggerde çok sık karşılaşılmayan bir hata bX-F42977 bu konuya değinmek istedim.Ben siteme domaini yönlendirdikten sonra firmanın sağladığı google apps'ı kullanmaya başladım.Bazı servisleri yanlış kullanmam sebebiyle hata verdi.Herneyse sonra bloggere yönlendirdiğim domain 404 hatası vermeye başladı.Googlede öğretmenokulu'nun yazdığı yazıyı uyguladım fakat bu sefer yine olmuyordu.Bloggerden eski alan adıma geçiş yapmıyordu.Bu sorun şöyle çözüldü:İlk önce domain panelinden domainin ip adresini cname olarak girdim.Ve tekrar bloggerden blogu dışarı aktar dedim ve başka bir blog açıp içeriği ona aktardım.Domain panelinden urlyi bu siteye atadım.Ve eski siteme girip baktığımda artık hata vermiyordu.Tekrar domain panelinden url'yi eski haline getirdim.bX-F42977 Böyle bir hata ile karşılan olursa eminim bu tecrübem işine yarayacaktır.İyi günler.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Yukarıda anlattığınız hatâyı ben 10 gündür yaşıyorum. İçe aktar dışa aktar hepsini denedim. Bu yorumun altına daha ayrıntılı yazabilir misiniz?
İyi çalışmalar.

yakisanse dedi ki...

Benim burada anlattıklarım name.com için geçerliydi onu belirteyim.Eğer google apps kullanıyorsanız fazla kurcalamayın çünkü direk atadığınız subdomain birden anasayfa olarak karşınıza çıkabilir.Hatanın sebebine gelince biraz uğraş sonucu buldum belkide cookileri silmemiştim. Umarım yardımcı olmuşumdur.

sendromize dedi ki...

mrb bende bu hatayı alıyorum BENIMDE NAME.COM

dediginizi yaptım yine olmadı domainimi www.olmadan ekleyemiyorum ekleyincede

siteadı.com etki alanını www.siteadı.com etki alanına yeniden yönlendir Dedigimde BU HATAYI ALIYORUM LÜTFEN YARDIM...

name.com DNS Management: AYARLARINIZI buraya veya mail ile yollarsanız sevinirim..

admin dedi ki...

Blogger adresinden yönlendirme yapmışsın anladığım kadarıyla benim anlatacaklarım googlede aratırsanız zaten var bulacaksınız sadece cname kaydı olarak ghs.google.com olarak ekleyin.A record olarakta sadece domain adınızı yazın başına www koymadan kolay gelsin

sendromize dedi ki...

a record olarakta ekledim ip adresi..

isimtescil im name.com dan böyle bir cname vs record ları ekleniyor...

sorun o degil turkharekat.com da benim onu sorunsuz www. eklemeden ekledim ve www.turkharekat.com'u turkharekat.com'A yönlendirdim aynı nsler aynı şeyler..

----

googleden destek istedim bu şekilde cevap gelmedi

mrblar istehayat.com'domain'im name.com firmasından register'li

sorunum blogger 'da www.olmadan yani istehayat.com olarak eklenmiyor Bloglar açık alanlarda barındırılamaz. hatası ALIYORUM

blogger'a www.istehayat.com girmek zorundalıgı var nerden ÇIKTIYSA

www.istehayat.com'olarak girdigimde ise istehayat.com'domain adını www.istehayat.com'a yönlendir seçenegini seçtigimde
YINE HATA ALIYORUMM

turkharekat.com'sitem sorunsuz turkharekat.com diye ekledim ve turkharekat.com'u www.turkharekat.com'a sorunsuz yönlendirmiştim..

Yorum Gönder

Önemli
-Spam yorumlar kesinlikle onaylanmayacaktır
-Yorum yaparken http:// kısmını kullanın.
-Yorumlarda link verebilmek için <a href=" url" title ="ismi">Link yazısı</a>
-Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayımlanır.
-Yorum yazarken kullandığımız kelimelere dikkat edelim
-Yorumları takip edebilmek için "Subscribe by email" yazısına tıklayınız.